Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ( art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku ) klient dokonujący zakupu na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

 
Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Wypełnij formularz zwrotu zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres sklep@gappoland.com
W terminie do 7 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar wraz z dowodem zakupu na niżej podany adres:

   GAP food additives
   ul. Mickiewicza 15
   34-432 Łopuszna
    z dopiskiem "zwrot"
 
bądź osobiście w biurze stacjonarnym firmy.
Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru i oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru, na wskazany w formularzu nr konta.
 

Reklamacje

Jeżeli towar:

A. ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

B. ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.

W obu tych przypadkach po spisaniu protokołu napisz do nas sklep@gappoland.com bądź zadzwoń.

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez spisanie protokołu szkody i wypełnieniu formularza reklamacji ( w miarę możliwości podpisany), które należy przesłać na adres sklep@gappoland.com

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki.

Jeśli produkt ma być wymieniony na nowy należy wadliwy przedmiot wraz ze spisanym protokołem, formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu przesłać na adres sklepu:

   GAP food additives
   ul. Mickiewicza 15
  34-432 Łopuszna                                                                                                                                    

Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy produkt jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie  14 dni od dnia złożenia reklamacji towaru. O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefonicznie.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl